Jag lever!

2017-05-16 @ 15:36:00
Hej på er! Gud, nu var det sådär längesen igen! Det har hänt så mycket sen senast så jag vet inte var jag ska börja heller.. Men vi är inflyttade i huset, har bott här nu 2,5 vecka och det känns så himla bra! Vi får nypa oss i armen, tänk att vi fick vårt hus tillslut, efter flera års letande (först i Gävle och sen här hemma). Jag har inga helhetsbilder att bjussa på ännu, vill att det ska bli helt klart först. Vi saknar fortfarande ett par tavlor, ett bord till matsalen och en matta bland annat. Förhoppningsvis blir det klart inom ett par veckor i alla fall. Men sålänge kan ni få se några glimtar! ;)
Pläden armstickade jag häromkvällen när Mira somnat! :) 
Ny klocka från JFR.se / Med koden ANNA15 får ni 15% rabatt på allt!
Nytt sen sist är också att Mira numera kan sitta själv! Stora tjejen! Och har jag sagt att hon fick två tänder för typ en månad sen?? Ja, var tog min lilla bebis vägen? Det är så roligt att se hennes utveckling nu, det händer saker varje vecka och hon lär sig nya saker hela tiden :) På torsdag ska vi till BVC, blir spännande att se hur stor hon är nu :)
 
Idag har vi pysslat vidare här hemma. Brukar varva att packa upp någon flyttlåda/inreda med det vardagliga som att tvätta, diska, laga mat typ. Och så ska ju lillfröken matas, bytas på och sövas om vartannat också.. Var ute och gick tidigare som ni ser här under, det var skönt trots att inte vädret var det bästa (men nu ska det äntligen vända till helgen har jag hört?). Liggdelen till vagnen står och samlar damm nuförtiden, det är bara sittdelen som gäller. När hon är vaken vill hon ju vara med och se vad som händer. Men som tur är går denna att fälla ner så att den blir skön att sova i ändå. Vagnen är av märket Stokke och vi har fått hem den via babyland.se. Älskar att den är så hög, behöver aldrig böja mig ner för att lyfta upp eller ge henne en leksak :) Är så himla nöjd med den! 
Nu börjar hon skruva på sig så det är nog dags att vakna igen.. Ha det bra så hoppas jag vi hörs snart igen ♥
 
Kategorier: Allmänt 2

Kommentarer:
#1: Sofie
2017-05-22 @ 21:58:39

Hej!

Jag heter Sofie och arbetar på Babyshop. En av dina läsare har nominerat din blogg i vår tävling "Årets Babyblogg 2017" där du kan vinna 5000 SEK att handla för i vår webbshop samt få tillgång till vårt instagramkonto med över 34.000 följare i några dagar!

Läs mer om tävlingen och hur den går till här: http://blog.babyshop.se/arets-babyblogg-2017/. Passa på att ladda ner din badge och nominera en av de föräldrabloggar som du tycker bäst om också :)

Röstningen börjar den 5/6, då får du gärna be alla dina läsare att rösta på dig så att du kommer närmare vinsten!!

Grattis till nomineringen,
/Sofie på Babyshop

#2: Carro
2017-05-25 @ 15:14:39

Snygg klocka och söt pyjamas :)

Min profilbild

[email protected] »

ANNA@INSTAGRAM:

bloglovin

Arkiv

2017:

01 02 03 04 05 06

2016:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2015:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2014:

02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
RSS 2.0