New house

2017-03-26 @ 10:09:00
 
Hej på er! Hoppas ni har haft en bra helg hittills :) En nyhet jag inte hunnit med att berätta om här på bloggen än är att jag och Robin äntligen hittat och köpt ett hus! Efter år av letande först i Gävle och sedan här hemma i Edsbyn/Alfta så har vi nu köpt ett och får nycklarna i slutet av April. Som ni förstår så går hjärnan på högvarv vad gäller inredning och jag kan knappt bärga mig till jag får sätta tänderna i huset och göra det precis som vi vill ha det! All tid Mira sover går åt till att tänka och surfa på inredningsinspo ;) Nejdå, inte riktigt... Något som står på önskelistan av nya möbler är en ny soffa. Inte för att det är något fel på den vi har men divanen kommer liksom bli åt fel håll i nya huset. Det kommer inte vara prio ett att köpa ny men så småningom kommer den bytas ut. Och jag har på senaste tiden fastnat för tresitssoffor (eller fyrsits), tycker det är så himla fint. Nästa soffa jag köper ska INTE ha divan, men min kära sambo blir nog inte glad när han hör det ;) För honom är det viktigaste att en soffa är skön, och för mig att den är snygg ;) Har spanat på olika soffor på pinterest och hittat en från Trademax (den översta) som jag verkligen gillar. Sjukt prisvänlig också, så den tål att funderas mer på! 
 
I samarbete med Trademax
Kategorier: Interior 1

Kommentar:
#1: Tess
2017-03-26 @ 17:21:49

Hej Anna, vad spännande med hus! Grattis. Vi har haft den soffan med fåtölj och fotpall från Trademax. Jättefin! Dock upplevde vi grymt dåligt kundbemötande av företaget efter att vi kontaktat dom när vår nya soffa levererades knäckt på mitten. Vi fick vänta i evigheter på en ny, trots att felet legat hos de som levererade möblerna. Den nya soffan fanns inte tillverkad utan vi blev tvungna att vara utan soffa i 1 1/2 månad medan den nya tillverkades i typ Tyskland eller nåt. Besked gavs först att detta skulle lösas utan problem tills vi blev tvungna att jaga företaget eftersom vi inte hörde ett knyst från dem. Hursomhelst, hoppas ni har bättre tur - ville egentligen bara säga att jag inte rekommenderar Trademax. Lycka till!

Min profilbild

[email protected] »

ANNA@INSTAGRAM:

bloglovin

Arkiv

2017:

01 02 03 04 05 06

2016:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2015:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2014:

02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
RSS 2.0